Din Personliga Presentation avgör

Mitt främsta mål med min referensmarknadsföring är att öka antalet nya affärer.

För att klara det måste jag skapa relationer till andra affärsmän och affärskvinnor som kan antingen köpa mina tjänster, rekommendera någon annan att göra det, eller bådadera. Kontentan av detta är att referensmarknadsföring är en lagidrott.

En av de viktigaste delarna i den här processen är att presentera sig på ett effektivt sätt. 

Den idealiska presentationen är kort och minnesvärd – en som gör ett tillräckligt starkt intryck för att väcka intresse hos dem du presenterar dig för och få dem att gå med i ditt ”word-of-mouth-team”. Eller som en vän beskrev det för mig: en presentation skall vara som en bikini – utformad så den är suggestiv och samtidigt skall den täcka det väsentliga.

Om jannelindblom

Med ditt stöd och kryss hoppas jag få bli din representant i regionen efter valet i september 2018.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Din Personliga Presentation avgör

  1. Lasse Sehlman skriver:

    Hallå Janne!
    Jag håller med dig när du skriver, att jag behöver skapa relationer med de affärsmän eller affärskvinnor som jag skall göra affärer med eller genom.
    Däremot tycker jag att affärerna är resultatet av bra referensmarknadsföring, inte målet?

Kommentera

