Jag vill bli din representant i regionen

Den 14 september är det fyra viktiga val som berör oss. Valet till Sveriges Riksdag, Göteborgs Stadsfullmäktige, Västra Götalandsregionens fullmäktige och för oss Göteborgare en folkomröstning om Trängselskatt.

– Göteborg skall vara motorn i en internationell tillväxtregion.

Delar vi den uppfattningen, då vill jag bli din representant i regionen. Med ditt stöd och kryss vill jag kunna använda min erfarenhet och kunskap för att utveckla vår del av världen.

Jag heter Jan Lindblom och är #12 på Moderaternas lista till regionen. Att engagera sig politiskt är för mig viktigt för att vi skall få ett Västsverige som är en attraktiv plats. En region där fler vill bo, leva och arbeta. Jag arbetar för ett Västsverige som utvecklas och lever med sin tid. Jag vill ha ett Göteborg där mina och framtida barnbarn vill bo. Det innebär att Göteborg och Västsverige måste utvecklas – bli attraktivt och ledande.

Tillväxt och utveckling har jag arbetat med i hela mitt yrkesverksamma liv. Utan tillväxt och utveckling dör företag och verksamheter men även vi människor. Alternativet heter stagnation och i förlängningen död.

Ur denna erfarenhet hittar jag min politiska drivkraft.

Min bakgrund är även att jag är uppvuxen och bor i Göteborg. Privat är min rikaste erfarenhet – att ha varit ensamstående pappa till två tonåringar, som nu flyttat hemifrån.

Vill du stödja min kampanj så är min sida:

https://www.facebook.com/kryssaJanne/manager

Twitter:

@jannelindblom

Har du råd, synpunkter eller frågor, maila mig

jan@lindblom.com

Tack för ditt stöd

Om jannelindblom

Med ditt stöd och kryss hoppas jag få bli din representant i regionen efter valet i september 2018.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

